Preventieve coaching voor mentale veerkracht

Het Employee Assistance Programme ondersteunt medewerkers in het oplossen van privé- of werkgerelateerde problemen en Work Life advies.

Coach spreekt met client, Lyra Nederland.
Waarom Lyra

Wij verbeteren de mentale en emotionele weerbaarheid en voorkomen langdurig ziekteverzuim

Preventieve coaching

Helpt uitval te voorkomen en bespaart tijd en kosten.

Overbelasting

Snelle hulp bij overbelasting of andere psychische problemen.

Rapportages

Informatieve rapportages over mentale en emotionele gezondheid van medewerkers biedt sturingsinformatie.

Privacy

De privacy is gewaarborgd en mensen vragen daarom eerder om hulp.

VOORDELEN

Elke dag, elk moment een beroepscoach aan de telefoon.

Inwonende gezinsleden kunnen ook gebruik maken van de dienstverlening.

Altijd een beroepscoach bij de hand. Wij hebben een netwerk door heel Nederland.

Eerstelijnsadvies o.a. juridisch en finacieel advies van experts.

Verschillende manieren van contact zijn mogelijk: telefonisch, beeldbellen, livechat, face-to-face en via mail.

Wij ondersteunen meer dan 2000 organisaties en helpen meer dan 1 miljoen werknemers.

SUCCES VERHALEn
Vroegtijdige toegang tot professionele begeleiding helpt onze medewerkers en hun directe familieleden om manieren te vinden om met moeilijke situaties in hun persoonlijke en professionele leven om te gaan. Door het professionele, betrouwbare en anonieme karakter ondersteunt het ons Preventieve Gezondheidsbeleid. Lyra is 24/7 beschikbaar en een krachtige bennefit die goed werkgeverschap toont.

Simone Langewouters

Health, Safety & Well-being Officer, SAP Nederland

"De coach is heel begripvol, heeft compassie, is niet oordelend en reikt nuttige inzichten aan om anders tegen dingen aan te kijken. Ik heb het contact als heel veilig en open ervaren."

Fleur

Client

Vanuit mijn rol als Absence & Reintegration advisor, spreek ik bijna dagelijks medewerkers die in hun leven ergens tegenaan lopen. Privé en/of zakelijk en op allerlei verschillende gebieden. Het is erg fijn om deze mensen te kunnen helpen door hen te informeren over EAP en haar services. Deze zijn zo breed, er is bijna voor iedereen wel een hulplijn. Er komen veel positieve reacties terug en er zijn mensen die structureel veranderingen hebben kunnen aanbrengen en zo meer balans in hun leven hebben gebracht.

Barbara Brands

Absence & Reintegration advisor, BP

For many years, we have been extremely satisfied with the services provided by Lyra. They offer tailored solutions that perfectly match our customers' needs and are always willing to collaborate closely with us. The communication is seamless, and they consistently honor their commitments. Our customers are also very pleased with Lyra's services, rating them highly.

Jennifer Lo

propositiemarketeer Branches, Goudse Verzekeringen

“Al meer dan zes jaar werk ik met veel plezier samen met Lyra. De laagdrempelige toegang, snelle contactmomenten en duidelijke afspraken maken de samenwerking soepel en efficiënt. Cliënten komen goed overeen met mijn specialisme, wat resulteert in succesvolle trajecten en blije cliënten."

Hanan Haddouch

Psycholoog

Wij van Grolsch zijn zeer tevreden met de ondersteuning die Lyra biedt. Hun persoonlijke verantwoordelijkheid, diepgaande kennis en expertise hebben ons welzijn op de werkplek aanzienlijk verbeterd.

Jarek

T&D Manager Grolsch

Veelgestelde vragen

Je hebt misschien nog vragen.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan conctact met ons op.

Verzorgen jullie ook coaching en counselling onsite?

Dit is geen onderdeel van het programma, maar op verzoek verzorgen wij zeker onsite dienstverlening vaak tijdens reorganisaties of crisis situaties

Verzorgen jullie ook trainingen en workshops?

Ja, zeker op het gebied van mentale & fysieke gezondheid, persoonlijke ontwikkeling en organisatieveranderingen hebben wij een uitgebreide learning en development gids beschikbaar.

Voor hoelang sluit ik een contract af?

We starten altijd met een jaarcontract, zodat het programma de tijd heeft om een onmisbare plek te krijgen binnen de organisatie.

Hoe weet ik wie er gebruik hebben gemaakt van de diensten?

De dienstverlening is vertrouwelijk voor de gebruikers, wat we wel delen is statische informatie over het gebruik van de diensten. Zo krijg je meer informatie over welke problemen er veel voorkomen en welke diensten er graag gebruikt worden.

Kom ik achteraf nog voor onverwachte kosten te staan?

Nee, je betaalt een vast bedrag per medewerker en daar komen geen onverwachte kosten bij.

Hoe werkt het precies?

Je sluit met ons een overeenkomst voor je organisatie op basis van het aantal medewerkers. Alle medewerkers en hun gezinsleden kunnen dan 24/7 gebruik maken van het programma.

Vraag offerte aan
Stap 1/3

Vertel ons over jouw organisatie.

Terug

Heb je vragen of opmerkingen?

Terug

Met wie mogen we contact opnemen?

Hartelijk dank voor de aanvraag. We komen snel bij je terug!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

We change lives.
Everyday.