Goed dat je aan de slag wilt. We gaan er vanuit dat je werkgever of verzekeraar een contract met ons heeft, zij betalen de rekening. Wij werken strikt vertrouwelijk. Vul je gegevens in, dan bellen we je binnen drie werkdagen terug.

Dankjewel! We komen zo snel mogelijk bij je terug.
Oeps. Er lijkt iets mis te gaan. Heb je alle velden ingevuld?
Sluiten
Dankjewel voor je bericht. We komen zo snel mogelijk bij je terug.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
VEELGESTELDE VRAGEN
Kan ik bij jullie terecht voor therapie?

We bieden kortdurende oplossingsgerichte coaching en counselling. Als tijdens de sessies naar voren komt dat je therapie nodig hebt, dan zullen we je verwijzen (tenzij je via je werkgever recht hebt op meer langdurige begeleiding via Lyra). Als je graag ter overbrugging telefonische counselling sessies wilt, dan kan dat.

Is wat ik met jullie bespreek vertrouwlijk?

Jazeker, onze dienstverlening is altijd 100 % vertrouwelijk en onafhankelijk! Met één maar… tenzij er een gevaar is voor jezelf, voor anderen of voor kinderen. Dan zullen we eventueel derden moeten inschakelen, die ook een beroepsgeheim hebben maar dit bespreken we uiteraard met je.

Wat als het niet klikt met mijn coach?

Wanneer je geen klik voelt met je coach is dat niet bevorderlijk voor je traject. Laat het ons weten, dan gaan we daarover in gesprek. En zo nodig regelen we een andere coach.

Hoeveel sessies heb ik met de coach?

De meeste mensen zijn binnen vijf sessies zover dat ze zonder een coach verder kunnen. In een enkel geval is meer tijd nodig.

Hoe lang duurt een coachgesprek?

We plannen een uur in voor een coachgesprek, maar soms ben je sneller klaar. Qua frequentie: meestal plannen we eens in de 14 dagen een gesprek. Tussendoor heb je thuiswerkopdrachten of wat leeswerk om mee aan de slag te gaan.

In welke talen kan ik met jullie in gesprek?

Wij kunnen gesprekken voeren in het Nederlands en Engels.

Moet ik een eigen bijdrage betalen voor de sessies?

Nee. Je werkgever of verzekeringsmaatschappij betaalt. Zij hebben een contract met ons. Voor jou is onze dienstverlening dus kosteloos.

Mogen gezinsleden gebruik maken van de dienstverlening?

Jazeker, al jouw gezinsleden (kinderen vanaf 16 jaar) kunnen ook gebruikmaken van onze dienstverlening. Voorwaarde is dat ze bij je in huis wonen.

Verzorgen jullie ook coaching en counselling onsite?

Dit is geen onderdeel van het programma, maar op verzoek verzorgen wij zeker onsite dienstverlening vaak tijdens reorganisaties of crisis situaties

Verzorgen jullie ook trainingen en workshops?

Ja, zeker op het gebied van mentale & fysieke gezondheid, persoonlijke ontwikkeling en organisatieveranderingen hebben wij een uitgebreide learning en development gids beschikbaar.

Voor hoelang sluit ik een contract af?

We starten altijd met een jaarcontract, zodat het programma de tijd heeft om een onmisbare plek te krijgen binnen de organisatie.

Hoe weet ik wie er gebruik hebben gemaakt van de diensten?

De dienstverlening is vertrouwelijk voor de gebruikers, wat we wel delen is statische informatie over het gebruik van de diensten. Zo krijg je meer informatie over welke problemen er veel voorkomen en welke diensten er graag gebruikt worden.

Kom ik achteraf nog voor onverwachte kosten te staan?

Nee, je betaalt een vast bedrag per medewerker en daar komen geen onverwachte kosten bij.

Hoe werkt het precies?

Je sluit met ons een overeenkomst voor je organisatie op basis van het aantal medewerkers. Alle medewerkers en hun gezinsleden kunnen dan 24/7 gebruik maken van het programma.